Re: irda

Autor: dyabel (dyabel_at_klub.chip.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 20:07:56 MET DST

pytac o irda ze zlaczem do plyty,normalnie sa na szeregowym,albo o ksztalcie
PS/2,nalezy tez zwrocic uwage na standardy jakie IR obsluguje,najlepsze
rozwiazania obsluguja do czterech stnd.przy czym podstawa to MS IRDA
1.0,przy okazji uwaga:w 98 ma bledy w obsludze irda z niektorymi
sprzetami,ja mialem duzo gimnastyki zeby podlaczyc nokie przez ActiSys
220L,choc dziala zupelnie wporzo
napiszcie do czego wam irda to poradze przy wyborze zlacza