Odp: Podkręcanie Celerona 400

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 17:08:54 MET DST

Użytkownik Jacek Pietruszczak <jpietruszczak_at_cgs.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:MEFF4.25711$a01.544770_at_news.tpnet.pl...
> Mam płytę Abita BE6-II i Celerona 400 (produkcji Costa Rica). Chciałbym
> podkręcić go na 498 MHz, ale nie wiem za bardzo jak. W soft Menu III
> ustawiam FSB na 83, mnożnik na 6, PCI na 1/3, a AGP na 2/3. Wtedy nie wywala
> żadnego komunikatu o złym działaniu procesora, ale nie da się wgrać niczego.

co znaczy dokladnie "nie da się wgrać niczego"?

> Jak się ustawia inne parametry w tym menu, bo mam niemiecką instrukcję i nie
> rozumiem niczego? Jak regulować napięcie procesora i to drugie? Proszę o
> pomoc doświadczonych już w tej branży.

w soft menu ustaw jeszcze opcję: Speed Error Hold na disabled.
Jezeli przy 6x83MHz Windows Ci sie nie odpali prawidlowo tzn ze:
1. albo: masz dysk ktory nie wytrzymuje 41,5MHz na kontrolerze HDD. (np. starszy Seagate) (przy FSB 83MHz chyba nie ma dzielnika PCI
1/3, jest tylko 1/2)
2. albo: Twoj C400 nie jest najszczesliwszym egzemplarzem i muszisz w softmenu podniesc napiecie procka do 2.05V albo 2.1V

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: