Podkręcanie Celerona 400

Autor: Jacek Pietruszczak (jpietruszczak_at_cgs.com.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 12:53:32 MET DST

Mam płytę Abita BE6-II i Celerona 400 (produkcji Costa Rica). Chciałbym
podkręcić go na 498 MHz, ale nie wiem za bardzo jak. W soft Menu III
ustawiam FSB na 83, mnożnik na 6, PCI na 1/3, a AGP na 2/3. Wtedy nie wywala
żadnego komunikatu o złym działaniu procesora, ale nie da się wgrać niczego.
Jak się ustawia inne parametry w tym menu, bo mam niemiecką instrukcję i nie
rozumiem niczego? Jak regulować napięcie procesora i to drugie? Proszę o
pomoc doświadczonych już w tej branży.
Pozdrawiam, Jacek Pietruszczak