Drukarka HP 610C - uwaga

Autor: Krzysztof Jurczak (jkzorba_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 23:54:19 MET DST

Niedawno odwoziłem w/w drukarkę do autoryzowanego serwisu HP . Objaw
uszkodzenia był taki , że drukarka nie ciągnęła papieru i w ogóle wyczyniała
różne dziwne rzeczy . W serwisie po opisaniu zachowania drukarki osoba
przyjmująca uszkodzony towar od razu wsadziła nowy tusz i drukarka zaczęła
działać . Stwierdzono winę użytkownika , który przez niewłaściwe użytkowanie
uszkodził głowicę z tuszem , a przecież drukarka ma zaledwie 3 miesiące i
nie zdążyłem zużyć nawet połowy tuszu w zbiorniczku , głowicy nie wyjmowałem
ani razu od zainstalowania .
Dlaczego o tym piszę ? Ano dlatego , że mój kumpel , który za moją namową
też kupił tą drukarkę miał dwa dni temu ten sam problem . Tak ,że od razu
wymieniliśmy tusz na nowy i wszystko chodzi . A więc uwaga na zakup HP 610
 dobrze że już wychodzą z rynku) .