Re: AGP?

Autor: ZZn (zimnyzenon_at_hotmail.com)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 15:43:01 MET DST

Jaro napisał(a):

> Witam!
> Mam płytke ASUSA (wcale nie taką starą)
> Chciałem ostatnio podlączyć Kartę Matroxa G400, a ona nawet nie powiedziała
> mi dzień dobry.
> (monitor nie zastartował). Domyślam się że chodzi o AGP (to tylko domysły)
> Czy mogę mieć za stare AGP ??????
> Proszę o pomoc

Trudno mi sie wypowiadac na teat Matroxa, ale... Czy nie ma tam
przypadkiem zworki zmieniajacej tryb AGP 4x/2x (jest takie cos w Viperze
770)? Jezeli jest, to sprawdz jak jest ustawiona (powinno byc 2x). A
wczesniej sprawdz, czy karta jest dobrze wpieta w port (moze nie
kontaktowac). Pozdrawiam, Zen0n.