Re: Pudelka na ZIPy

Autor: Tomasz Kurzacz (tomek_at_teleinfo.com.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 15:10:20 MET DST

Wlasnie o cos takiego mi chodzi. Niestety nic takiego nie spotkalem, a zadne
inne nie pasuje. Moze sam zajme sie produkcja, to jeszcze zarobie...?
TK
Ps. Najlepsze byloby blaszane - odporne, toporne i w dodatku nieco izolujace
od zewnetrznych pol magn.

Użytkownik Fundacja na Rzecz Bezpiecznego Znieczulenia
<jjgangsa_at_warman.com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8c27al$a6n$1_at_info.nask.pl...