Podzial partycji winNT - win98

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 00:24:34 MET DST

Witam.

Mam mala prosbe o podpowiedz.
Zamierzam na jednym dysku umiescic dwa systemy gdyz
srodowisko zawodowe ze tak powiem tego ode mnie wymaga :).
Bedzie to winNT (na ktorym pracuje w biurze) i win98 (domowy).

---------
Co zrobic by po wyborze danego systemu podczas startu komputera
nie spotkac sie z sytuacja ze w jednym systemie programy sie
uruchamiaja a w drugim w zwiazku z przeskokiem liter partycji
nie moga sie odnalezc we wlasciwym miejscu?

planowalem zrobic trzy partycje
-win98 [system] 2GB
-winnt [system] 2GB
-data [dane i zainstalowane programy] 16GB

Nie jest dla mnie istotne czy bede widzial moje programy do pracy
z poziomu win98. Win 98 bedzie sluzyl jedynie dla pewnych programow
multimedialnych ktore niestety nie uruchamiaja sie w winNT (nie
chodzi o gry :))) ). W zasadzie to byloby mi wygodnie gdybym ta
partycje mogl w ogole ukryc gdy pracuje w winNT.
----------

Jak powinienem skonfigurowac partycje ? - tj. ktora aktywna i jak
je podzielic ? - tj. czy np. win98 'primary' a pozostale dwie 'extended'?
A moze zastosowac jakis boot selector inny niz ten z winNT?
Czy on wymaga wtedy osobnej partycji i bylaby to primary aktywna A
a reszta bylaby na extended w trzech dyskach logicznych?
---------

Mam na zrobienie tego 4 dni dlatego strasznie mi zalezy na jakiejkolwiek
podpowiedzi.
Z gory dziekuje.

Z powazaniem,
Janusz