Odp: Jaki skaner kupić?

Autor: hudson (hudsoon_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 30 Mar 2000 - 00:30:39 MET DST

Za SCSI bedziesz musial jeszcze dolozyc z 200zl albo odjac od tego
co masz. Moim zdaniem ze SCSI + skaner nie warto sie bawic w Twoim
przypadku.
Ciekawe bylyby :
Plustek OpticPro 12000T z przystawką do slajdów
Plustek OpticPro PT12 (nie wiem czy ma przystawke)

oba ok 500zl.

pozdrawiam,
Janusz

Użytkownik smok_wawelski <smok_wawelski_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38e27ed0_at_news.vogel.pl...