Re: CD-ROM: co jeśli nie TEAC?

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 22:05:05 MET DST

>W starym kompie, którego niedawno się pozbyłem, przez 5 lat (!!!) używałem
>NECa 4x. Czytał wszystko i nigdy się nie zepsuł, a teraz wielu ludzi pisze,
>że jak napęd rok pochodzi, to jest b. dobry. To teraz taki shit robią, czy
>mnie się jakiś super egzemplarz trafił?

Tobie sie trafil super egzemplarz.
Mialem NECa 4x (taki zoltawy, z prawie 'kwadratowa' tacka ?) przez ok 2
lata. W zyciu juz neca nie kupie...
Nie czytal nic :) no prawie. W calej karierze przeczytal 2 (dwie) plytki
cd-r (wszelkie rodzaje, wszelkie tryby nagrywania, wszelkie predkosci
nagrywania), jak rowniez ino ok 80% tloczonych...

---
Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl