Re: Jak nagrac mixed-mode cd...

Autor: marcolphus (markolf_at_kompit.com.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 22:52:44 MET DST

JoteR wrote:

> Użytkownik "marcolphus" <markolf_at_kompit.com.pl> napisał w wiadomości
>
> Da, w programie obsługującym format CD Extra. Potrafił to stary EasyCD Pro,
> EasyCD Creator AFAIR od v4, oraz rewalacyjny IMHO w swojej prostocie, a
> jednocześnie ze wszystkimi potrzebnymi (dla mnie) funkcjami Prassi abCD.
> Pewnie zaraz ktoś dorzuci nero BRum, który sądząc z lektury postów potrafi
> wszystko za wyjątkiem wychwindrzania*.

No, atak fajnie, ale Easy CD Creatora, to ja mam tylko 3.5, a Nero nie
mam :-( Jedyne czym dysponuje to Easy CD Pro wersja chyba 2.12. On umie?
Jeszcze mam CDRWina, ale tam bedzie ciezko chyba...

--
== titan solaris =============== http://members.tripod.com/markolf ==
== complete text-based discographies of Fluke, Leftfield & Voo Voo ==