Re: Blokowanie komputerowi transfer z internetu

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 22:52:36 MET DST

Treku wrote:

> Hi
>
> jak w temacie ...
> chodzi mi nie o całkowitą blokadę lecz o spowolnienie łącza np do 10 kb/s
> lub mniej :).
> Chcę to zrobić na kompie i nie wiem jak ?
>
> pozdrawiam
> Treku

Zależy po co to chcesz zrobić?
Jeżeli chodzi o dostęp do HTTP, to musisz poszukać ProxyServera ktury to
potrafi (potrafi to WinGate???)

Jeżeli chodzi tylko np. o FTP to polecam:
Klienta, który to potrafi: GetRight
Server, w którym można ograniczyć transfer: WarFTP

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |