Odp: Wasze typy....

Autor: Wiktor Dzierzecki - YanosiC (dzierzecki_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 02:15:03 MET DST

> A jaka jest różniaca pomiędzy DPTA a DJNA?

AFAIK
DJNA mialy 2MB cache marketingowo
a DPTA maja 2MB faktycznie :)

> ELSĘ sam bym kupił, jak by była o 20% tańsza. Dlaczego polecasz _najdroższe_
> karty (oki, Asus 6800 Deluxe jest droższy)? Ze swej strony proponowałbym GF
> Leadteka, revision B.

Elsa X2 jest najszybsza ponoc karta GF na rynku. (chyba na benchmark3d byly wyniki testow - powinienes wiedziec) A za okulary3d w
wersji deluxe asusa nie warto placic dodatkowych pieniedzy IMO. Tak wiec albo Elsa X2 albo Asus 6800 ale nie deluxe. Leadtek nie
pamietam zeby sie czyms wyroznil w tym tescie, notomiast prawie na pewno bylby troche tanszy niz te dwie polecane przeze mnie
karty.

> bardzo tanimi, bardzo dobrymi i raczej niemarkowymi:
> No właśnie - bardzo tani _albo_ bardzo dobry - Wiktorq, jest _istotna_
> różnica pomiędzy Likomem a np. NEC'iem...

Wiem ze to nie wszystko ale czy 95kHz nic nie znaczy? One maja kineskopy SAMSUNG, a Samsung jest wymieniany zazwyczaj jednym tchem
wsrod monitorowych potentatow jakosciowych.
Zeby tak ktos sie zebral do kupy i przetestowal porownawczo te Likomy z NECami albo Flatronami albo soniaczkami... Ja nie
wychwycilbym tak subtelnych roznic jakie decyduja o jakosci monitora.

>Gdyby nie było, to bym od tygodni
> nie deliberował nad wyborem _dobrego_ monitora, tylko kupił Likoma...

gdybys deliberowal _tylko_ nad wyborem dobrego monitora, to bys znalazl. Ale pochlaniaja Cie inne tematy i od tygodnia rozdrabniasz
sie na drobne na wszystkie strony, IYKWIM.

--
YanosiC ICQ 3206690, GSM/SMS 602573934
najnowszy cennik sprzętu komputerowego, sklep online: