Re: Wasze typy....

Autor: DooM3R - Emperor of the Future (doomer87_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 13:29:57 MET DST

Waiting for the Cataclysm, "Wiktor Dzierzecki - YanosiC"
<dzierzecki_at_poczta.onet.pl> wrote:
> 1. plyta: NIE na i820 - a na iBX.
Ale niekoniecznie Asus P3B-F, lepiej Abitka BF6

> 2. proc: czemu nie P3-550E?
Bo za drogi - lepiej kupić celka 366_at_550 i więcej :)
Szczególnie do GF

> Abit BE6 ver 2.0 Intel BX UDMA/66
> Abit BF6 Intel BX
Lepiej jednak BF6 i ewentualnie kotroler Promise

> Asus P3B-F Intel BX
> Asus P3B-F Intel BX + kontroler Ultra DMA/66
Bardzo drogie, ale dobre

> Microstar BX-Master (MS-6163) ATA/66
Niezły, choć wolałbym Abita

> Intel Pentium III 550E MHz BOX - slot1 lub fcpga
Jeśli już koperek, to rzeczywiście 550. I slotowy - łatwiej umocować
odpowiednie chłodzenie, a regulację napięcia zapewni nam płyta...

> DIMM 128 MB SDRAM PC-133
I najlepiej Siemens...

> IBM DeskStar GXP DPTA - wielkosc dowolna
A jaka jest różniaca pomiędzy DPTA a DJNA?

> Karta grafczna do wyboru z tych dwoch :)
> GeForce 256 Asus 6800 Pure
> GeForce 256 Elsa Erazor X2 + tv-out (ponoc najlepsza GF ze wszystkich)
ELSĘ sam bym kupił, jak by była o 20% tańsza. Dlaczego polecasz _najdroższe_
karty (oki, Asus 6800 Deluxe jest droższy)? Ze swej strony proponowałbym GF
Leadteka, revision B.

> co do montora to sie nie wypowiadam, bo niezmiennie jestem za monitorami
bardzo tanimi, bardzo dobrymi i raczej niemarkowymi:
> 17'' Likom Futura K-7033/34 (95kHz) 1080zł
> 19'' Likom Futura K-9033/34 (95kHz) 1631zł
> i to jest moje jedyne dziwactwo w tym poscie.
No właśnie - bardzo tani _albo_ bardzo dobry - Wiktorq, jest _istotna_
różnica pomiędzy Likomem a np. NEC'iem... Gdyby nie było, to bym od tygodni
nie deliberował nad wyborem _dobrego_ monitora, tylko kupił Likoma...

--
Pozdrawiam,
-=| DooM3R |=-