Re: tworzenie prezentacji - multimedialnych cd-romow - jak?

Autor: Lucjan Hirszmajer (lucek_at_guli.it.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 10:54:24 MET

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:

> A możesz rozwinšć? Bo to było poważnie. :-)

Przede wszystkim jego stworzenie zajeloby ponad 18 dni - dla kazdej
przegladarki osobno :). (zakladam przegladanie swiata w przegladarkach
MSIE5, Netscape i Opera)

Swiat bylby piekniejszy ?

- Opieralby sie tylko na GIF'ach i JPEG'ach (bo to odczyta kazda
przegladarka)
- Nie mialby przezroczystosci w Alpha Channelu
- Nie mialby roznych ksztaltow przegladarki
- Nie mialby obiektow "draggable"
- Nie mialby ladnych przejsc pomiedzy widokami (co najwyzej sciemnienia
cos jak cykl Noc - Dzien)
- Kod zajmowalby 10 razy wiecej miejsca (bo bylby w Plain ASCII)

Szybciej by dzialal ?

Musielibysmy zalozyc czy swiat ma dzialac ze wspomaganiem DirectX czy
tez OpenGL, HTML raczej nie wspomaga sprzetowych rozszerzen akceleracji
obrazu (oczywiscie zakladajac, ze swiat jest instalowany na systemach
Windows)

Pozdrawiam
Luc

Sorry ale mam niewiele czasu na dalsze rozwijanie,
Chociaz chyba znalazloby sie jeszcze troche tematow