ABIT BE6 II - Ratunku - Podsumowanie

Autor: Grzegorz Piatkowski (pgrzes_at_prz.rzeszow.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 09:06:05 MET

Dziekujue wszystkim, ktorzy sie wypowiedzieli.

Spojrzcie jeszcze na ponizsze i napiszcie czy dobrze zrozumialem, to co
przeczytalem.

1) Problem nie lezy w kombinacji plyta ABIT BE6 II/Celeron 466 jako takiej,
lecz w ewentualnym uszkodzeniu jednego z powyzszych.
1a) Czy jesli plyta i proc sa dobre, to przyczyna moze lezec gdzies indziej.
Gdzie?
1b) Jak to jest z tym co napisal kilka dni temu "Wigwam":
> Jeśli (karta dzwiekowa) siedzi w slocie 3 to przełóż jš na 2 lub 4. To samo
dotyczy
> zresztš innych kart, jeśli używasz kontrolera UDMA/66. Dlaczego- masz
wyjaśnione w
> instrukcji do płyty.
Moze to boli moj komp? Niestety instrukcje dalem serwisowi, wiec nie moge
przeczytac "dlaczego".

2) ABIT BE6 II jest plyta z tzw. "wyzszej polki" wiec na pewno ma pomiar temp.
procka
Jest on realizowany za posrednictwem;
a) radiatora - potrzebny taki z kabelkiem z trzema zylami podpiety do plyty
glownej.
Z tego co udalo mi sie dojrzec w serwisie (wczesniej nie moglem bo mialem
plomby) wiatraczek na radiatorze jest zasilany bezprosrednio z wiazki kabli z
zasilacza.
b) kabelka z termistorem, ktory jest w komplecie z plyta - ktorego nota bene
nie dostalem. Wtedy sobie go przyklejam gdzies kolo procka - gdzie dokladnie?
Jesli temp. procka jest mierzona wg punktu a) to wtedy ten kabelek moge sobie
uzyc do mierzenia czegos innego i miec podawana temp. okreslana w BIOS'ie jako
System 2.
U mnie na razie byla pokazywana tylko temp. System 1. Czego to jest
temperatura?

Jeszcze raz wszystkim dziekuje i pozdrawiam
GP