Odp: ABIT BE6 II - Ratunku

Autor: Ramirez (koski_at_priv1.onet.pl)
Data: Thu 23 Mar 2000 - 23:27:42 MET

Celeron na bank bedzie chodził, jak nie chodzi to albo płyta albo procesor
są walnięte.
A co do odczytu temperatury to na CD załączonej do płyty Abita BE II jest
programik HW Doctor, który nie tylko właściwie odczytuje temp z biosu ale
również podaje wszelkie możliwe napięcia oraz prędkości obrotowe
wentylatorów podłączonych do gniazd FAN 1 i FAN2
Ci serwisanci to dupy wołowe...
A twoj problem:
> w BIOS N/A a w programie do monitorowania plyty temp. System2=N/A, a
> temp. CPU=0
polega na tym że pewnie użyli starego programu do monitorowania płyty.
Oczywiście zakładam że masz podłączony właściwie termistor...
U mnie było podobnie działał właściwie ten program z załączonej płyty CD
Powodzenia w walce z serwisem

--
                            Ramirez
koski_at_friko.onet.pl