Re: kręcenie c300 (bez A), karty TV do p150 i parę innych wniosków, pytań - trochę długie...

Autor: so_lame (kszysiu_at_jeremi.pl)
Data: Fri 24 Mar 2000 - 01:18:55 MET

>6) olanie kompa i zainwestowanie w sprzćt audio do 126p

ja bym wybral wlasnie to ostatnie :))
sam mam 366/64MB/V2/i740/4.3GB i dobrze mi z tym na razie
a zakup czegos nowego (oprocz RAMu) sie po prostu na moje nie
kalkuluje......
wiec zakup AUDIO H/W do auta to najlepszy sposob wydania kasy :)

>czy : poleciă mu sb128 i wyůŕczyă dęwićk na půycie w biosie
> úciŕgnŕă stery do P3WMA - tylko gdzie je znaleęă ?
> oddaă půytć do serwisu
> wyrzuciă půytć na úmietnik i kupiă BX+v100 8Mb (m64)+sb128

oddac plyte do serwisu
jesli tylko jest na gwarancji!
no i po 2 tygodniach (jesli kupiona w detalu) rowno postraszyc ich
ze chce sie kase bo nie wywiazali sie z terminu
wtedy od razu sie znajdzie sprawna (o ile to wina sprzetu) plyta

>wićc: którŕ kartć TV wybraă - Zůomtrixa czy Avera - moýe co? innego ?
>- nie mam widea - wićc musi mieă tuner
>- zaleýy mi i potencjalnym wczasowiczom na C+
>- najlepiej, ýeby miaůa pilota w komplecie

wybralbym Aver'a na BT878
to jest bodajze model TV Capture '98 w/VCR
do Zoltrixa nie mam zaufania jakos
a na BT878 do dekodowania C+ softu jest full

>Serdeczne dzićki za odpowiedę...mam nadziejć, ýe inni teý z nich
skorzystajŕ

no problem...

>Pozdr
>Bolo