Re: higiena myszki

Autor: Zb. Ja. (bilboart_at_lodz.pdi.net)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 22:42:37 MET

Keel wrote:

> Pytanie jest dosc nietypowe bo chodzi mi o myszke
> Czesto ja czyszcze po to aby dobrze sie gralo w q3 , no i nie tylko ...
> Czy istnieja podkladki do myszek ktore bylyby antystatyczne (czy jakos tak )
> ,zeby nie zbieral sie kurz na waleczkach w myszce , czy moze jest to wina
> mychy ?
> Naznaczam ze biurko utrzymuje w czystosci .

Kochany w życiu facetów głównie chodzi o „myszki” niezależnie jakie mają imię
wpisane w dowodzie!
Oczywiście możesz z myszką grać w różne gry, no i nie tylko... (jak sam
zaznaczyłeś)
Faktycznie higiena myszki jest ważna bo potem może być dużo problemów...
Zafunduj myszce 3M Precse Mousing Surface. Nawet jeśli biurko utrzymujesz w
czystości.
Myszka pod Twoją ręką doświadczy prawdziwej przyjemności, a czy może być coś
przyjemniejszego niż radość Twojej myszki pod Twoją ręką?! I pamiętaj, jeśli
myszce jest źle to tylko Twoja wina!
Pozdrawiam i już widzę ten spazm rozkoszy przeszywający Twoją myszkę od tej
krągłości w środku poprzez wałek w górę... :-)

--
W&Z. Janeczek
bilboart_at_lodz.pdi.net