hp 610

Autor: Marcin Cieslik (marciesl_at_neuromancer.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 14:10:44 MET

Z tego co ja wiem, hp 610 jest to uproszczony model hp 690, z tym tylko ze
w hp 610 nie ma dwustronnej komunikacji komputera z drukarka i co najwazniejsze
hp 610 ma dwa razy mniejsze zbiorniczki z tuszem niz lepsze modele hp
(ta sama cena).
Najlepiej wiec kupic hp 710, bo z innymi producentami mialem malo doczynienia.
Hp 610 mozna tylko kupic wtedy gdy naprawde chce sie bardzo malo drukowac.
Nie polecam zadnych drukarek Lexmarka bo sa nie ekonomiczne.