Odp: Problem z Matrox G400

Autor: Zbyszek Rybarczyk (zbyszek_at_scazi.com.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 21:43:46 MET

> Nie masz i440BX tylko jak sam napisales "gówno BXCwel", czyli chyba jakis
> syf do potegi nieskonczonej (zdaje sie ze to produkcja ALI).
>
> (bez urazy ale te BXcele to juz przesada, jak mozna taki syf wypuszczac)
>
> Koles mial dokladnie to samo pod zwyklymi windami. Próbowalismy roznych
> kombinacji (nowe stery itp), dopiero wymiana plyty na intel 440BX
> pomogla.

Powim tak przeszło przez moje łapki spooooro płytek z BXCelem, i rewelacja t
o nie jest ale -ani- razu nie musiałem rezygnować z tej płyty dla tego że có
ś nie chodziło, były czasem problemy ale zawsze jakoś dochodziliśmy do poroz
umienia ;)
W tym konkretnym przypadku nie wiem co poradzić bo u mne chodzi takie cóś be
z pudła. Nawet dvd ładnie odtwarza ....

--
Pozdrowienia
Zbyszek Rybarczyk