gry fpp i siec na modemach

Autor: Keel (piopaw76_at_priv3.onet.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 22:12:04 MET

Czy komus udalo sie pograc w jakakolwiek gre fpp np. Q3a w takiej oto sieci
2 kompy polaczone modemami 56k (predkosc polaczenia 33,6k) przez tepse
Wyglada to tak : ja dzwonie do kolegi on odbiera jako server , jestesmy
polaczeni w q3a widze go w sieci LAN i uruchamiamy gre , kolega jako server
Ping u mnie wacha sie od 200 do 300 . nieraz spada do 50 a nieraz do 999
czyli zrywa chwilowo kontakt z serverem (najczesciej gdy strzele z rakiety
badz podobne )
Ciekawe jest to ze ping leci do gory a ja nadal widze kolege(na serverze)
ktory plynnie porusza sie , ja natomiast nie moge sie ruszyc ?!?
Komukolwiek udalo sie zagrac w FPP niech da znac na priva badz grupe

Piotr (Keel)
piopaw76_at_poczta.onet.pl