Re: Re: Jaka nagrywarka ?

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 09:41:05 MET

On Sun, 19 Mar 2000 21:34:20 +0100, "b_at_nit@" <banita_at_aon.at> wrote:

[...]
>teac
>
>No ....naprawde fajny opis ..juz lece kupowac ..
>Czy pisząc to kierowales sie jakimis danymi technicznymi ?
danymi technicznymi? kurka, philips moze miec takie same albo i lepsze
dane techniczne jak plextor, a nie kupilbym badziewia. dlaczego?
poczytaj troche grupe...

>Np : wielkosc bufora ; obslugiwane formaty zapisu; szybkosc zapisu
>;overburning ; czy IDE czy SCSI ,a jesli tak to dlaczego ? ....
wszystkie nagrywarki 8x maja bufor 4 mega, wiec na to nie patrz.
szybkosc zapisu tez bedzie taka sama (no, moze beda minimalne
roznice). overburning: prosze bardzo. yamaha sie sypie. na teacu sam
robie to bez problemu, na plextora tez nikt nie narzekal. SCSI:
dlaczego? dlatego, ze mniej obciaza system i daje ci gwarancje, ze
plytka sie nie sypnie, jak ci sie wlaczy wygaszacz czy cos. jak z
jednego dysku IDE nagrywam na nagrywarka SCSI, to na drugim moge robic
totalnie WSZYSTKO.

>Polecic nagrywarke tylko dlatego ze akurat taką masz na skladzie
>to naprawde wygodne ....
widzisz, bajer polega na tym, ze ja moge polecic moja nagrywarke i
moge byc spokojny, ze gosc jak ja kupi, to nie bedzie mial do mnie
pretensji, ze mu sie zepsula, albo co.

>Ja tez tu zadnej nie polece bo to temat rzeka ..
>Osobiscie uzywam od czterech lat tylko produktow HP , dzis akurat
>model 9100i i tez moglbym powiedziec -suuuuper ...
>No ..faktycznie moim zdaniem jest niezla : bufor 4 Mb : CDR
>zapisuje x 8 ; CDRW x 4 i czyta x 32 ..
>Większosc popularnego softu obsluguje moj model ..
>Nagrywarka jest IDE , ale model 9210 SCSI ma te same parametry -
>wiec nie rozumiem poco mialbym wykladac jeszcze na kontroler ...
>.)
no i ciesze sie, ze nie masz problemow ze sprzetem. ale ja jednak i
tak swoje: teac albo plextor :)

>Oczywiscie nie uwazam ze Plextory są zle ...
:) sa najlepsze :)

>Chcialem tylko przez to powiedziec : kupujący -wezcie do ręki
>fachowe czasopisma ...
no, z tym lepiej uwazac. swego czasu w chipie tak zachwalali te
filipsy...

>okręćcie sie po sieci i wtedy bedziecie
>mieli jako takie rozeznanie ...
o toz to. po to wlasnie gosc zajrzal na peceta. i niech zapamieta:
teac albo plextor :))

no i jeszcze jeden koronny argument: od ponad roku czytam grupe i
jeszcze NIGDY nie widzialem posta w stylu: moj teac (plextor) nie chce
nagrac mi plytki. a to juz cos, nie sadzisz?

--
zuko / Shark von Cygnus