Re: repartycjonowanie i WinNT

Autor: zuko / Shark von Cygnus (shark_at_post.pl)
Data: Mon 20 Mar 2000 - 09:49:00 MET

On Sun, 19 Mar 2000 22:08:27 GMT, "misha" <misha_at_vc.pl> wrote:

[...]
>Probowalem Partition Magic (bodajze 3.03) (dos) - nie idzie - pisze
>ze ma zbyt malo pamieci - zreszta nie rozumiem tego zupelnie -
>konwencjonalnej mam ok 620kB a zwyczjnej 32MB, i to jest za
>malo ??
Dwie sprawy:
1. Czy używasz Win98 PL? A jeśli tak, to czy masz założoną łatkę na
plik io.sys?
2. Patrition Magic 3.0 to stary program. Może spróbuj 4.0 lub 5.0? Ja
używałem to tego typu rzeczy 4-ki i było bez problemów.

[...]
>Jeszcze drugi problem : kiedy juz mi sie uda zmniejszyc te partycje
>(o ile sie uda...) to chcialem na wolnym miejscu na dysku zainstalowac WinNt
>4.0. I tu pytanie - czy ja tak wlasciwie musze
>robic dla niego osobna partycje (bo on ma chyba NTFS ?), czy tez
>jest mozliwosc zainstalowania go na zwyczajnym fat32 na spolke z
>Win95 ?
>Jesli mozna to czy nic nie bedzie sie gryzlo miedzy nimi ?
WinNT nie moze byc instalowane na Fat32. Musisz przygotować sobie
partycję Fat16 lub wolne miejsce na założenie jej podczas instalacji.
Najlepiej na samym początku dysku.

--
zuko / Shark von Cygnus