Re: IBM BzzzzzRECZY

Autor: Slawek Biela (slavok_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 19 Mar 2000 - 17:30:14 MET

zdecydowalem sie na zmiane proca i plyty na abita be6 i pentium
> BE6-2 mam nadzieje ?
Dokladnie

> Najlepiej FCPGA, bo sie kreci z nich najlepiej ;)))

No ale co to FCPGA?
I jak to jest ze box jest o 20 pln drozszy od oem a ma gwarancje na
3lata(oem 1 rok)?
A i nie wiem czy moje pamieci 2x64 100mhz beda chodzily z nowa konfiguracja.

> Moze sprobuj przelaczyc dysk na udma33 programem do konfiguracji ze
> strony www IBMa ? Moze Twoja plyta mu "cos" robi ? (nie wiem jaka masz
> ??). Albo tak jak mowie trafiles na jakies chlamy przecenione .....

Moja plyta to soyo sy-6kl

Wiem ze ibm ma dobre dyski i te ktore mialem tez mi sie podobaly (szybkie i
ciche ) .Upre sie chyba i zostane przy ibm ,ale z innej firmy ,jesli beda
laskawi zwrocic kase .A jak padnie trzeci dysk to juz na pewno zwroca.
Mze opisze dokladnie co mi sie dzialo ztymi dyskami .
1.Po restarcie kompa ,juz przy instalacji win 98se wlaczl sie scandisk bo
"nieprawidlowo zostal zamkniety win".Pozatym instalacja poszla bez wiekszych
problemow .Oprocz myszy ktora sie nie zainstalowala.Jak sie wzialem za nia
nie restartowalem kompa bo nie chcialem juz widziec tego scandiska,Tylko
dawalem mu wylacz komp.Ale raz mnie podkusilo i zrestartowalem jak prosil i
buch win sie nie wlaczy ,a na dysku b sektory.pozatym to zamykanie wina
odbywalo sie w superhiperszybkim tempie i z takim pyknieciem w dysku.Tak
wogole to od czego moga powstac b sektory?Ajesli powstaja to czy to znaczy
ze dysk jest walniety ?Nawet jak pracuje i wyciagnie sie wtyczke z kompa to
chyba nie powinien pasc.Moze rzeczywiscie to jakas partia obitych dyskow.

Pozdrowienia.