Re: IBM BzzzzzRECZY

Autor: Dentarg (dentarg666_at_priv6.onet.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 15:43:40 MET

On Fri, 17 Mar 2000 19:52:01 +0100, "Slawek Biela"
<slavok_at_poczta.onet.pl> wrote:

>No niestety to byla wada dysku .Na 3 komputerach chodzil tak samo(glosno)
>Juz mam nowy ale i nowe problemy.Po restarcie z win98se wlaczyl sie
>scandisk i okazalo sie ze powstaly b-sektorki a win juz sie nie uruchomil.
IMHO kupujesz w niewlasciwym miejscu ... pewnie komus te dyski spadly
ze schodow, albo rzucal przy przesylaniu ...

>Ktos mi powiedzial ze to moze byc wina mojego proca cel 333 ,podobno ma on
>za mala czestotliwosc taktowania "66".No i podobno dlatego.
Bzdura ... znajomy ma wlasnie identycznego IBMa z c333, chodzi bardzo
dobrze ......

>Ale to juz nie
>wazne bo zdecydowalem sie na zmiane proca i plyty na abita be6 i pentium
>III500 .A tak przy okazji to nie wiem co to jest:
>-pentium III 500 box gwarancja 3lata
>-pentium III 500 oem gw 1 rok
>-pentium III 500 FCPGA ?
BE6-2 mam nadzieje ?
Nic Ci to nie da ... jesli chodzi o HDD, jesli nadal bedziesz kupowac
u badziewiarzy. IBMow mialem xx sztuk, zaden mi nie padl, a wsrod
znajomych raz chyba sie zdarzylo, ale IMHO z winy uzytkownika ktory w
kieszen wrzucic 10GB ...
Najlepiej FCPGA, bo sie kreci z nich najlepiej ;)))

>A moze ktos ma ibm20,5 udma66 7200 i celerona 333.Niech opisze swoje
>doswiadczenia.
Jak mowie znajomy ma takia konfe, z plyta Clayton czy inny nomane na
BXie, dziala cicho i jak na razie bez zadnych padow czy badow ...
Ja mam DPTA 27 GB, tez jest bardzo cichy szybki i stabilny tyle ze na
C366 ....
Moze sprobuj przelaczyc dysk na udma33 programem do konfiguracji ze
strony www IBMa ? Moze Twoja plyta mu "cos" robi ? (nie wiem jaka masz
??). Albo tak jak mowie trafiles na jakies chlamy przecenione .....

pzdr,
Dentarg

--
UIN: 15071179