Re: Płyty główne Via

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 10:25:29 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Fri, 17 Mar 2000 13:01:01 +0100
is the real date, "Maciej Machacz" <xenes_at_ds13.agh.edu.pl> has written
something quite wise. But he wasn`t the one.

>A jaki chipset proponujesz pod AMD ?

Szczerze mowiac, sam szukam czegos dobrego (wpakowalem sie
niepotrzebnie w plyte z VIA VPX). Waham sie miedzy VIA MVP3 a ALI
Alladin V. Pierwszego chipsetu nie mialem okazji blizej poznac,
natomiast mialem w swoich lapkach Gigabyte`a na Alladinie wlasnie i
musze przyznac, ze kompik na tej plycie calkiem ladnie sie zbieral.

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.