Re: Riva TNT2

Autor: Bogdan S. (bogdan_at_man.koszalin.pl)
Data: Sat 18 Mar 2000 - 10:56:37 MET

Łukasz Bernat wrote:

> dziala okolo o 50-100% wolniej od zwyklej tnt2 czyli tak jak tnt1
> a w 32bppp i powyzej 800x600 juz wogole zdycha

Przy 100% wolniejszego działania to chyba nikt by się nie zdecydował na
kupno takiej
karty. Kilka dni temu postanowiłem sprawdzić jak to jest z tš
prędkościš.
Sprawdziłem kartę kolegi Diamond Viper 550 i swojš Creative TNT2 M64.
Na komputerze PII 400MHz 3DMark wykazał, że mój Creative jest 1.7 razy
szybszy od
Vipera. I co wy na to? Podobno ich prędkości majš być podobne.

Bogdan