Odp: Płyty główne Via

Autor: Wigwam (wigwam_at_polbox.com)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:56:43 MET

Użytkownik puffdaddy <rafalj_at_sec.polbox.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:oGcA4.4689$Ob.148682_at_news.tpnet.pl...

> Abit? wcale nie najdrozsze a juz na pewno nie najlepsze
Zajrzyj do cenników, droższe są tylko Asusy i płyty z dodatkami SCSI,
NIC itp. A osobiście nie uważam Asusa za lepszą firmę. Co do tego czy
najlepsze to oczywiście można się długo kłócić, ale pozwolę sobie
zwrócić uwagę że BE6-II jest w tej chwili uznawana dość powszechnie za
najlepszą płytę na rynku.
> . Ważna jest tu firma- żaden
Star,

> tutaj raczej postawwil bym na Aopen (AX63pro) i Asus na Via694
Jeśli ktoś kupuje płytę na VIA, to raczej dlatego że stara się
zaoszczędzić. Nie wiem ile kosztuje Asus na VIA694, ale nie sądzę żeby
był tani. AOpen jest w porządku, nie wiem niestety jak się ceni.
 Pozdrowienia
 Wigwam