Abit BF6?

Autor: chrisw (chrisw_at_box43.gnet.pl)
Data: Fri 17 Mar 2000 - 00:56:34 MET

Cześć!
Po doświadczeniach z 3-miesięcznego czytania tej grupy
prawie się zdecydowałem na tą płytę.
Zakosztuje mnie to +400PLN, bo miałem kupić coś taniego
 i bez zmieniania obudowy na ATX.
Rozwiejcie więc moje wątpliwości czy warto.
(Podkręcanie to nie cel nr1)
1.AGP tylko x2 czy i kiedy to zacznie być problemem?
2.FSB od 83Mhz to jak tu chodzą celerony(66)?
3.FSB do 200Mhz(u Yanosica pisze 155 nie wiem czemu)
 mnożnik x8 czy to tylko fajnie brzmi czy ta płyta ma rzeczywiście
 długą (w miarę)przyszłość???
Na tym by mi szczególnie zależało - żeby dotrwała do
następnego(ych) procesora. [Intel ma chyba produkować celerony
 na 100 a potem 133FSB, choć się tym coś ostatnio nie za bardzo chwali].
4.PCI może pracować co najwyżej z 1/4 FSB więc to 200FSB
 wygląda jednak trochę na gadget. Mylę się?
5.Potrzebna będzie do niej przejściówka pod celeron
- chyba od razu kupię FC-PGA. Ciekawi mnie po co na przejściowkach
 jest np.regulacja napięcia skoro można to zrobić na płycie?
DZIĘKI

--
chrisw_at_box43.gnet.pl