Re: Czy ktos wie cokolwiek o nagrywarkach?

Autor: Grzegorz Góra (grzegorz_gora_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 07:17:56 MET

Thu, 16 Mar 2000 01:04:47 GMT, "Birdy" <birdy1_at_poczta.onet.pl>
napisał(a):

>Mam pytanie: nagrywarki sie psuja po pewnym okresie czasu czy po pewnej wiek
>szej
>liczbie nagranych CD ? Chodzi mi o to czy jak nagrywarka przelezy np. 3 lata
>kompie wypalajac 10 CD to czy tez moze z wiekszym prawdopodobienstwem pasc ?

Zero pojęcia. Też mnie to zastanawia. Wszystko przemawia za tym, że
znaczący wpływ ma ilość wysmażonych kotletów, ale na ten temat niech
się lepiej wypowiedzą ludzie obryci w temacie.

>Wlasnie przed chwilka czytalem na grupie ze Plextora mozna kupic za niecale
>1300 zl.

Czytałem, czytałem... Ciekawi mnie czy to jest cena sklepowa, bo ja
również mogłem plexa kupić za 1250, ale od jakiegoś gostka...
wysyłkowo. Za poważne pieniądze, by powierzać je nieznajomemu.

>Myslisz, ze za rok kupisz Zip'a ? (??) Chyba, ze w muzeum. :))

Do dziś standardowo montuje się w kompach napędy do dyskietek o
porażającej wręcz pojemności 10 Jpegów ;) - jak więc myślisz, mądre
głowy wymyślą coś lepszego? Zamienią MOOOŻE... KIEEEEDYŚ flopa na już
niemłodego Zip'a.
Uważam, że już dawno temu powinno zarzucić się montowanie 1.44 - rynek
może by się lekko zszokował, bo -wiadomo- pułap CEN jest inny, przede
wszystkim nośnika, ale przy powszechnym stosowaniu tego rozwiązania z
pewnością te ceny by spadły. Choć czy na pewno?
Różnica między flopem, a Zipem jest taka, że to pierwsze produkowane
jest przez wiele firm, Zip to wyłącznie iOmega - mamy więc sytuację
podobną jak wtedy, gdy na rynku starły się Apple i IBM. Kto wygrał -
wiadomo. Z Zipem sprawa wyglądałaby z pewnością inaczej, gdyby
udostępniono to urządzenie jako standard.
...Ale to wszystko bredzenie. Jak jest - każdy widzi.

--
Pozdrówka
Grzegorz