Odp: Czy ktos wie cokolwiek o nagrywarkach?

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 16 Mar 2000 - 02:04:47 MET

> Wiesz, jest pewna różnica między CD'ekiem a nagrywarą, chociaż w obu
> chodzi o to, by kołędził się CD ;)
> Nagrywarki {jakiekolwiek} po prostu są bardziej... awariogenne. Stąd
> chyba ta różnica w okresie gwarancyjnym.

Z pewnoscia - ja tylko stwierdzam fakt. ;)

> A szkoda. Szkoda dla nich.

Mam pytanie: nagrywarki sie psuja po pewnym okresie czasu czy po pewnej wiek
szej
liczbie nagranych CD ? Chodzi mi o to czy jak nagrywarka przelezy np. 3 lata
kompie wypalajac 10 CD to czy tez moze z wiekszym prawdopodobienstwem pasc ?

> Wydaje mi się, że coraz mniej. Nie są tanie, ale już nie tak
> dużo-droższe jak kiedyś.

Wlasnie przed chwilka czytalem na grupie ze Plextora mozna kupic za niecale
1300 zl.

> Oczywiście jeśli jakiś buc w sklepie chce za nią dwie dychy, to na
> drzewo...

;)

> To już jednak wyjaśniałem - nie potrzebuję aż takiego sprzętu {i
> pożałuję tej decyzji za rok, kiedy to będę chciał kupić -powiedzmy-
> ZipDrive'a wewnętrznego i stanę przed problemem - gdzie ciebie cholero
> podpiąć, kiej nima gdzie!}

Myslisz, ze za rok kupisz Zip'a ? (??) Chyba, ze w muzeum. :))

--
Pozdrawiam
       Birdy