Odp: CDRW Philips 3610

Autor: Seweryn Kolano (sewkol_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 23:49:32 MET

Użytkownik Arek Skowron <arek_at_zetosa.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38CC9D25.7F483A50_at_zetosa.com.pl...
> Witam wszystkich
>
> Pytanie kieruje do odob zakjmujacych sie kopiowaniem plyt CD.
> Zakupilem ok 2 lat temu CD-RW, ktorym nagralem ok 1000 plyt.
> Jest to Philips 3610 CDRW.
> Od jakiegos roku zaczely sie pojawiac pewne problemy.
> Nagrywalem cala plyte, ale przy zamykaniu sesji wywalalo blad
> zamkniecia.
> Nagrywalm na programach WinOn CD 3.0 oraz CDRW 3.6. Wszystkie wersje
> byly pelne, nie cracowane i inne osoby korzystaly z nich i bylo OK!
> Probowalem tez nagrywac na WinOnCD 3.6, ale efekt byl taki sam.

> [...]

Strasznie dlugo Ci wypalala. Ja mialem BTC 98% tego Philipsa i zaraz po
gwarancji .... nie musze dopisywac.
Spróbuj ja jak najszybciej sprzedac na czesci komus. Nie wezmiesz wiecej niz
100 PLN ;-) Ja swoja sprzedalem za 40 - tylko, ze kasy jeszcze nie
widzialem - juz blisko 2 miesiace.