Karta graficzna z wejsciem TV

Autor: Andrzey (awking_at_kki.net.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 23:20:47 MET

Czesc
Nosze sie z zamiarem kupna karty graficznej wyposazonej w
wejscie/wyjscie TV. Wejscie chcialbym wykorzystac do "zabaw tworczych" z
magnetowidem i kamera.
Sposrod kart posiadajacych wejscie TV interesuja mnie: Asus v3400 (TNT),
Asus v3800 (TNT2) oraz Elsa Erazor III (TNT2).
Mam w zwiazku z tym prosbe do posiadaczy w/w kart o opinie czy warto
sobie zawracac glowe karta z takim wejsciem, jaka uzyskuje sie jakosc
obrazu video i czy mozna zgrywac filmy z magnetowidu do mpg.
Za wszelkie sugestie bylbym wdzieczny.

Andrzej