Re: Matrix na DVD i wieszanie obrazu !!!

Autor: Marcin Folek (kelof_at_home.com)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 20:14:16 MET

Marek Litwin wrote:

> Witam !
> Czy ktos z szanownych grupowiczow ma problemy z filmem Matrix w postaci czeg
> os w rodzaju stop klatek w trakcie ogladania? Prawde mowiac juz po przeczyta
> niu na odwrocie pudelka o krotkich pauzach :) dalo mi to do myslenia. No i m
> oje obawy sie potwierdzily - Trinity wyskakuje, zeby gliniarza wbic w sciane
> no i co? wisi i wisi i spasc nie moze. Moze to wina mojego odtwarzacza, gdyz
> jest w komputerze?
U mnie ani na Xing DVD ani na PowerDVD nic takiego nie ma.. dvd to
Hitachi GD-2000.. na pudelku od filmu (wersja us) tez jesttaki tekst, ze
plytka jest dwuwarstwowa i moga nastapic krotkie przerwy.. ale jakos nic
takiego nie ma.. tylko, ze u mnie zanim wogole moglem obejrzec plytke to
musialem przeczyscic dvd, bo na poczatku wogole czytnik jej nie
zauwazal, albo 'gubil' ja w trakcie odtwarzania... inne dvd nie mialy
takiego problemu
> Poza tym, to jakosc kolorow wedlug mnie pozostawia wiele do zyczenia. Albo j
> a widze matrix albo ten film jest troszke w zielonkawej tonacji !!!
chyba sie tobie wydaje....

--
Kelof
cs993373_at_ariel.cs.yorku.ca