Matrix na DVD i wieszanie obrazu !!!

Autor: Marek Litwin (litwin_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 15 Mar 2000 - 18:30:55 MET

Witam !
Czy ktos z szanownych grupowiczow ma problemy z filmem Matrix w postaci czeg
os w rodzaju stop klatek w trakcie ogladania? Prawde mowiac juz po przeczyta
niu na odwrocie pudelka o krotkich pauzach :) dalo mi to do myslenia. No i m
oje obawy sie potwierdzily - Trinity wyskakuje, zeby gliniarza wbic w sciane
no i co? wisi i wisi i spasc nie moze. Moze to wina mojego odtwarzacza, gdyz
jest w komputerze?
Poza tym, to jakosc kolorow wedlug mnie pozostawia wiele do zyczenia. Albo j
a widze matrix albo ten film jest troszke w zielonkawej tonacji !!!

Co wy na to ?!

Pozdrawiam
Marek Litwin