Odp: najlepsza istniejąca płyta pod K6-2/3

Autor: Marek Pająk (marekp_at_poczta.wp.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 14:20:32 MET

> no dobrze, ale ja nadal nic nie wiem - jakie parametry opisują płytę
> główną? w czym jedne są lepsze a drugie gorsze? jak rozpoznać czy w danej
> płycie będę mógł zamontować różne karty (wspomniane GeForce)? wszyscy
> wymieniacie modele, ale ciągle nic nie wiadomo o tych płytach...
> czy np. prędkość operacji dyskowych zależy w jakiś sposób od płyty? jak
> to rozpoznać?

dla znajomych - najlepsza jest ta którą kupiłeś. dla ciebie - ta którą
mogłeś kupić zamiast tej którą kupiłeś :))
Teraz mam ASUSA P5A-B, wcześniej miałem FIC VA-503+ i szczerze mówiąc to
gdybym tylko mógł to z tych dwóch poskładał bym jedną. Parametry (na
papierze) mogą być świetne. Ale dopiero "w praniu" wychodzi co działa, a co
nie - przy danej konfiguracji sprzętu.

Marek