Gry a WINAMP pracujacy w tle - problem

Autor: Musashi (kefren_at_kki.net.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 17:08:57 MET

Mam male pytanko.
Otoz, gram sobie np w NFS High Stakes i puszczam winampa ( 2.51 ) w tle,
zeby mi muzyczka leciala.
Wszystko spoko, tylko czemu co pare sekund gra skacze?
Nie jest to bardzo przeszkadzajace, ale jednak wkurza..
Mam cel 400, abit be6, 128 mb, sb live z najnowszymi sterami,
 ati rage fury ze sterami lightspeed dysk 2.6 gb fujitsu
Wyglada to tak, jakby system cos doczytywal, albo magistrala PCI byla
przeciazona.
Czy jest to kwestia tego, ze mam za slaby sprzet,
 aby uruchomic giere i winampa w tle,
czy tez mozna to rozwiazac poprzez jakies stery ( tylko jakie ? )
Moze ktos spotkal sie z tym problemem...

Z gory dzieks

kefren_at_kki.net.pl