Re: co sadzicie o plycie M748 LMRT

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 00:03:02 MET

"Grzesiek Gajewski" <gayosek_at_free.com.pl> wrote in message news as follows:

> Roger napisał(a) w wiadomości: <8ajp5k$aml$1_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl>...

> Problemowe - nie. A wiesz dlaczego? Bo to co jest zintegrowane nie może
> sprawiać problemów. I nie sprawia.

Nie pisalem w tym momencie o zintegrowanych rozwiazaniach tylko
o plytach PCChips - a te uchodza za problemowe - wystarczy poczytac liste
wstecz

Xcel

> Poprawka - PC-Chip nie robi własnych chipsetów. A na tej płycie jest SIS.

Ja nie pisalem, czyj to jest chipset, tylko ze jest to Xcel 2000, o czym
mowi
instrukcja w rozdziale I:
"...The mainboard uses the Xcel 2000 chipset ..."

> Jak potrzebujesz wydajności kup sobie płytę 3x droższą i wtedy narzekaj.
Od
> początku świata wiadomo, że wydajność i niska cena nie idą razem w parze.

Racja, ale wsrod tych najtanszych mozna wybrac te lepsze
http://www.tomshardware.com/

Roger