Re: co sadzicie o plycie M748 LMRT

Autor: tow. Lord Vader (denbi_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 14:09:23 MET

Bolas wrote:
> Mam pytanko odnosnie plyty M748 LMRT, ktora fabrycznie ma montowana karte
> graficzna (8MB), karte dzwiekowa i modem (56bps V90). Chodzi mi o to czy
> warto cos takiego kupowac, bo cena jest bardzo niska. I drugie pytanie: czy
> jest mozliwe pozniejsze jej modernizowanie, tzn. wiem, ze np. karty nie
> mozna wyjac, ale czy mozna np. ja wylaczyc w Biosie i podlaczyc inna, bez
> usuwania poprzedniej. I jeszcze jedno czy do takiej plyty mozna dolaczyc
> akcelerator np. VooDoo2?

Według mnie każde tego typu kombo jest do kitu. Nie ważne czy tłuczone w
domu przez jakiegoś chinola czy przez najbardziej znaną i poważaną firmę
na świecie. Po kiego mi karta gfx, sound modem w jednym, jak ja lubie
wybierać to, co mi najbardziej odpowiada? Być może można powyłączać toto
wszystko w cholerę ale czy wtedy własnie nie pokaże problemów z innymi
kartami? tego ci producent ani nikt inny nie zagwarantuje.

--
tow. Lord Vader FTLSOTF
denbi_at_power-amiga.prv.pl