Re: Dylemat - karty graficzne PCI.

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 12 Mar 2000 - 00:52:38 MET

Deep inside the Matrix, convinced that Sat, 11 Mar 2000 15:08:03 GMT
is the real date, GLide <glyder_at_priv3.onet.pl> has written something
quite wise. But he wasn`t the one.

>Jest sobie komputer na P166MMX_at_225 i do tego Virge 4Mb.
>Chcialbym tego Virga wymienic na cos, co chociaz troche nadaje sie do
>gierek 3D. Nie mam na mysli, tych najnowszych oczywiscie.
>W gre wchodzic moga Permedia2, Riva128 lub ZX, jakas karta ATI.

Na gieldach komputerowych nie tak znowu rzadko widze Rive na PCI -
czasem jakies marki krzak, ale np. widzialem Diamonda Vipera 330 PCI
za 120 bodajze. Ktos mi jeszcze mowil, ze hurtowniom czasem zalegaja
jakies ostatki - osobiscie slyszalem o kartach na Rendition Verite
2200 (czyli nie takie najgorsze), z pudla ktorych hurtownia
wyprzedawala sie po bodaj po 90 zetow sztuka. Inna sprawa, ze to bylo
dobre pol roku temu, tak ze pewnie nieaktualne... Ale co Ci szkodzi
popytac?

Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.