Dylemat - karty graficzne PCI.

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Sat 11 Mar 2000 - 16:08:03 MET

Jest sobie komputer na P166MMX_at_225 i do tego Virge 4Mb.
Chcialbym tego Virga wymienic na cos, co chociaz troche nadaje sie do
gierek 3D. Nie mam na mysli, tych najnowszych oczywiscie.
W gre wchodzic moga Permedia2, Riva128 lub ZX, jakas karta ATI.
Wiem jak sprawuja sie Riva i Permedia2, Jednak w wersji PCI sa prawie
nieosiagalne, a jesli juz ktos ma to cena bywa absurdalna. W tej
sytuacji moze ATI. Czy ktos orientuje sie jak w 3D wypada ona przy
Permedii lub Rivie?

Pozdrawiam
GLide