Asus P3B-F

Autor: Zibi (magicpc_at_dl.pl)
Data: Mon 06 Mar 2000 - 19:19:35 MET

Mam coraz więcej problemów z tymi płytami i jeżeli ktoś z was mógłby mi
pomóc to wielkie dzięki.
Pierwszy problem pojawia się przy instalacji Win98SE - podczas instalacji
ginie od czasu do czasu drugi kontroler IDE(jest na nim wykrzyknik).Drugi
problem jest trochę bardziej złożony zmontowałem komputer z tą płytą i
jakimiś standardowymi podzespołami i komputer od czasu do czasu się nie
włącza ; gdy się tak dzieję wyjmuję mu pamięć(dimma), wkładam jakiegoś
innego i się odpala,po czym wkładam tego samego dimma co był poprzednio i
też już działa i tak dzieje się od czasu do czasu.Nie mam zielonego pojęcia
o co chodzi i jeszcze nikt nie był mi w stanie na to odpowiedzieć, więc
bardzo proszę jeżeli ktoś wie niech napisze.
                                                 Załamany serwisant