Szukam klienta FTP

Autor: JeRRy (jerry_at_timsi.com.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 15:35:36 MET

V-tam

Mam pytanie do osób mających doświadczenie w administrowaniu
_zdalnych_ serwerów. Szukam programu (klienta FTP), który
pozwoliłby mi na zautomatyzowanie pewnych operacji i wygodną
do bólu prace ;-). Tak, więc:

1. Czy jest metoda (program) na "przelewanie" jedynie "różnic"
    między katalogami komp a FTP?

2. Jak można sprawdzić całkowitą ilość miejsca zajmowanego przez jakiś
    katalog na FTP? (np. właśnie ftp)

3. Czy jest możliwość sprawdzenia pozostałego "wolnego dla nas" miejsca
    na serwerze?

Zdaje sobie sprawę, że mam duże wymagania, jeśli idzie o pokładane
nadzieje w takim programie. Dlaczego? Ano dlatego. że pogram do tego
ma działać pod Windą9x :-). Porównywanie katalogów to pestka, bo to
potrafi nawet Cute,czy WinCommander. Chodzi mi o zautomatyzowanie
pewnych operacji z możliwością zakładania poleceń np. Sprawdzić cały
katalog ftp (z wszystkimi podkatalogami w głąb oczywiście).
Przekopiować różnice na serwer (najlepiej jeszcze usuwając pliki źródłowe
z mojego kompa ;-) ), ale pozostawiając przy tym np. wszystkie pliki
tekstowe
:-)))......trochę przeginam, nie?

Powiedzcie, czy mam wziąć zimny prysznic, czy jest szansa na znalezienie
takiego programu. Aaaa...... SSH odpada ;-(

pozdrawiam
JeRRy