Re: Boot from CD or HDD ?

Autor: Gio (Gio_at_iq.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 15:26:39 MET

> A nie jest to aby zwykly multiconfig ? Skoro sie uruchomilo menu to
> znaczy ze komputer JUZ sie zabootwal. Czyli zpewne wczytal command.com =
> cdromu i pierwsze co zrobil w configu to wyswietlil menu, a nastepnie
> zaleznie od decyzji kontynuowal wczytujac system z dysku lub cd.

Obawiam si=EA, =BFe nie jest to takie proste - jak po wy=B6wietleniu jedn=
ego menu
startowego wy=B6wietli=E6 jeszcze jedno?

> Jesli
> z dysku to wystarczy ustawic zmienna comspec na command.com na hdd, zeb=
> cd nie byl juz potrzebny.

Zupe=B3nie nie wiem co to ta zmienna

> Nie wiem jak to jest robione w win bo dawno go
> nie widzialem, ale ja bym to wlasnie tak zrobil (gdyby przyszlo mi do
> glowy korzystac z win).

To mo=BFe by by=B3o rozwi=B9zanie ale musz=EA zrobi=E6 tak=B9 p=B3yt=EA d=
o pracy

> A po za tym obejrzyj sobie pliki startowe na plytce win.

Na p=B3ycie Win nie ma tradycyjnych plik=F3w startowych.

Gio