Re: BF6,BE6II,P3B-f?Bardzo dlugie

Autor: Jacek Osiecki (joshua2_at_ciapek.uci.agh.edu.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 10:27:08 MET

Dnia 2 Mar 2000 12:19:53 GMT, Krzysztof Cieniuch napisał(a):
>Genic <grzes_n_at_hogart.com.pl> wrote:

>: Procesor: PIII CuMine 500E FC-PGA. Do tej klasy sprzętu chcesz kupić takiego
>: słabego celka? Przemyśl to jeszcze raz. Jak lubisz bawić się w podkręcanie,
>: to 500E spokojnie kręci się na 750+(!!!).

>Mam pytanie:
>Ludzie po co podkrecac PIII 500, to juz jest jakies szalenstwo?!?!?!?!

Heh...
Też tak myślałem, dopóki nie kupiłem pIII 500. Mam v3 3000...
Po pierwszych tygodniach achów i ochów zauważyłem, że w niektórych miejscach
w nfs4 grafika wyraźnie skacze! To samo w Descent3 przy scenach na otwartej
przestrzeni (i to bardzo boleśnie!), a nawet zdarzało się w UT!
Oczywiście rozdzielczość 1024x768 :)

>Abit BF6 664 zl

hmm... trochę drogo.
Ale polecam p3b-f za 695zł :)

>IBM DPTA 20 GB 1082 zl

Uuuu... tu też drogo: w Krakowie 950zł.

>LG CD-ROM 48x 240 zl

Nunununu. Tylko teac 32x. Po co Ci? 48x? Żeby office się instalował 10
sekund krócej? Teac jest najlepszy, i nie będzie wył jak różne 50-ki itp.

>Najlepszym sposobem na schlodzenie zapalu jest obejrzenie prospektow
>z 1997 ,1998 .Dwa lata przeleca i tez ten sprzet bedzie marnie wygladal.
>Moze wiec ograniczyc bardziej apetyt na najszybsze, najwieksze i
>przyoszczedzic kasy ????

I tak wydasz dużo. Lepiej się choć chwilę cieszyć czymś naprawdę szybkim :)
Skąd wiesz, czy jutro nie pi^H^Huderzy w nas jakiś kosmiczny śmieć? :)

Pozdruffka,

--
|            Jacek Osiecki               Kraków, tel. (012)-645 57 87       |
|mailto:joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl  http://www.joshua.radzisz.krakow.pl/  |