Re: BF6,BE6II,P3B-f?Bardzo dlugie

Autor: Genic (grzes_n_at_hogart.com.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 12:39:26 MET

Krzysztof Cieniuch <bilbo_at_ultra60.mat.uni.torun.pl> wrote in message

> Co do plyty to w gre wchodzi P3B-F (coraz bardziej mi sie podoba)
> BE6-II jednak sprawia klopoty wiec mysle ze ostatecznie postawilem
> na niej kreske.
> W twoim przypadku tym bardziej bym sie zastanowil ponoc wlasnie Seagate'y
> kloca sie z kontrolerem UDMA/66,poza tym mysle ze przy dysku z 5400 obr
nie
> bedzie nawet zauwazalnej roznicy w predkosci miedzy UDMA/33 a UDMA/66.
Masz rację co do BE6-II. W końcu kupiłem MSI BX Master :))). Wygląda na
naprawdę świetną płytę i jest tańsza od Abita o ok. 100 zł.

> Tez o tym mysle ale jest drozsza od Vipera nie zajmuje sie profesjonalnie
> grafika wiec prawdopodobnie nie zauwazylbym roznicy .Czy w aplikacjach
> biurowych Viper bedzie wolniejszy i gorzej bedzie wyswietlal niz G400???
Myślę, że nie w jakiś zauważalny sposób. Po prostu uwierzyłem w legendarną
jakość Matroxa....

> Razem : 7882 zl
>
> Co sadzisz o tych cenach czy sa mocno wygorowane ?
Nie. Po prostu w mojej konfiguracji nie ma modemu i drukarki.

GN

PS: Wczoraj odebrałem mój nowy komputer :D. Zainstalowałem windę, sterowniki
itp. i jestem pod wrażeniem -- po prostu jest zaj... szybki, grafika żyleta,
zero problemów z konfiguracją. Acha, tak dla zabawy odpaliłem sobie
programik BusRacing (utility do płyty MSI pod Win) i przesunąłem suwaczek
FSB na 133MHz i po chwili miałem procka PIII 667 Mhz!!! Potem pobawiłem się
trochę i przestawiłem spowrotem na FSB 100= PIII 500 -- wszystko bez
restartu windy. Fajne...