Jak zmusić Phantoma (WinHSP 56k PCI) do rozpoznawania zajętości

Autor: Pol Leffort (pol307_at_polbox.com)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 02:38:28 MET

Witam
Mam problem tego typu, że mój modem nie rozpoznaje zajętości tzn. nie roz-
łącza się, aby ponowić próbę połączenia gdy napotka na zajętość. Nie byłby
to problem gdybym korzystał z
innego numeru dostępowego niż 0202122. Tak więc jestem skazany albo na ręc-
zne ponawianie albo zostawiam to modemowi, który może owszem ponawiać dzwo
nienie, ale nie z powodu zajętości (bo jej nie rozpoznaje) tylko dlatego, że
stwierdza: "Brak odpo
wiedzi" co wynika z faktu, że nie udało mu się połączyć w określonym czasie,
który jest domyślnie ustawiony na 60 sekund w "Preferencjach wybierania".
Można jedynie zmniejszyć tę wartość do około 30 sekund. Bardziej się nie da
ponieważ modemy po połączeniu muszą mieć mniej więcej tyle czasu na
"dogadanie się". Może ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać
albo po prostu wie jak sobie z nim poradzić. Może jest tak, że moja centrala
telefoniczna typu "Pentaconta" (niestety nie cyfrowa) nie trawi Phantoma i
już, bo uszkodzenia żadnego tam nie stwierdzono. Proszę o rady i z góry
dziękuję.

--
                                                     Pol Leffort
pawel_s_at_kki.net.pl