Re: BE6 II i Celeron 400

Autor: Patryk (kanarek_at_mail.atr.bydgoszcz.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 02:25:42 MET

> Ciekawi mnie, czym je rozrozniasz, lokciem czy jezykiem ?
> A nie znasz slawnego powiedzenia "Masz goraczke, stlucz termometr!" ?

;-))))))))

> I juz na troche powazniej; co i rusz slysze ze na tej plycie
> strasznie sie procki grzeja. Moze tylko te na magistrali 100?
> Ja mam Celerona 466, przejsciowo byl ciut podkrecony na 525
> i zawsze doslownie letni, prawie zimny !

oj cos mi sie wydaje ze nie pisalem bym go podkrecal
chodzi na 66x6 = 400 ( dobrze stoje z matmy ??)) bo jestm po browarkach ???
;))

naprawde nie wiem w czym problem, poprzednio mialem 300 ( 66x4.5 ) i tez sie
grzal tyle ze mial 85 a nie 93 !!!! stopnie.

skoro nikt nie ma na to recepty to moze ma ktos lub wie gdzie sa programy do
schladzania prockow ???
z gory wielkie dzieki ;))
______
Kanarek