Re: Dysk 20 GB i partycje!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Roger (roger_at_thunder.t4.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 21:32:57 MET

"Filozof" <dreamer_at_bbs.chip.pl> wrote in message news as follows:
> Zamontowalem dysk IBM 20 GB .Skopiowalem na nim Win 98 z innego dysku
> (kieszen) .Utworzylem tez na nim za pomoca partition magic partycje 8 GB
> na FAT32 (bo tyle sie tylko dalo) , ale nie wiem jak utworzyc dalsze
> pozostaje 12 GB wolnego kiedy chce w part.magic rozrszerzyc tą pierwsza
> partycje to nie moge, pokazuje ze max moze byc 8 GB, kiedy chce zas
> sformatowac te 12 GB wolnego miejsca na FAT32 to pokazuje ze moge tylko
> jakies NFSC lub HF (czy cos takiego) Jak to zrobic i za pomoca jakiego

Nie wiem jakiej wersji PM uzywasz, ale teoretycznie FAT32
obsluguje do 2 TB, wiec nie powinno byc problemu.
Na tej 8 GB partycji masz pewnie klatry 4 KB, ktore pozwalaja
tylko na maksymalny rozmiar partycji do okolo 8 GB.
Przy rozciaganiu partycji podaj wieksze klastry.
A najlepiej utworz pare mniejszych partycji, nie bedziesz marnowal miejsca
duzymy klastrami

Roger