Dysk 20 GB i partycje!!!!!!!!!!!!!!

Autor: Filozof (dreamer_at_bbs.chip.pl)
Data: Wed 01 Mar 2000 - 21:10:34 MET

Zamontowalem dysk IBM 20 GB .Skopiowalem na nim Win 98 z innego dysku
(kieszen) .Utworzylem tez na nim za pomoca partition magic partycje 8 GB
na FAT32 (bo tyle sie tylko dalo) , ale nie wiem jak utworzyc dalsze
pozostaje 12 GB wolnego kiedy chce w part.magic rozrszerzyc tą pierwsza
partycje to nie moge, pokazuje ze max moze byc 8 GB, kiedy chce zas
sformatowac te 12 GB wolnego miejsca na FAT32 to pokazuje ze moge tylko
jakies NFSC lub HF (czy cos takiego) Jak to zrobic i za pomoca jakiego
programu aby nie utracic danych na dysku .Czy jest to wina partition mag. ze
nie moze utworzyc partycji FAT32 wiekszej niz 8 GB.A moze to ma cos
wspolnego z plyta glowna , moja plyta to Gigabyte LX z kontrolerem UTDMA33
a dysk IBM 20 GB UDMA 66.Tylko nie mowcie ze musze formarowac dysk.........
please .